To Hellenic Healthcare Group, ο μεγαλύτερος ιδιωτικός όμιλος παροχής υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα, δημιούργησε και παρουσιάζει µια καινοτόμο και μοναδική στην Ελλάδα ψηφιακή υπηρεσία απομακρυσμένης ιατρικής περίθαλψης. Πρόκειται για την “Digital Clinic”, μία ψηφιακή κλινική για άμεση ιατρική εξέταση, που είναι διαθέσιμη μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα.
Digital Clinic: Online ιατρική περίθαλψη
Η εφαρμογή “Digital Clinic“ απευθύνεται σε ασθενείς που βρίσκονται μακριά από νοσοκομείο ή ιατρό, αντιμετωπίζουν ένα απλό θέμα υγείας ή δεν έχουν τη δυνατότητα και το χρόνο για να κλείσουν ραντεβού. Χωρίς αναμονή και χωρίς μετακίνηση, το app προσφέρει στον ασθενή τη δυνατότητα να λάβει έγκυρη ιατρική εκτίμηση και καθοδήγηση από παθολόγο του Ομίλου ΗΗG, μέσω διαλόγου (chat) και αποστολής φωτογραφιών ή αρχείων. Ο διάλογος αυτός καταλήγει σε διάγνωση, συνταγογράφηση φαρμακευτικής αγωγής ή, στις περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητο, παραπομπή στον κατάλληλο ιατρό και στις κατάλληλες ιατρικές εξετάσεις.
Καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες τηλε-ιατρικής από τον (Όμιλο) HHG
Με αυτή τη καινοτόμα ψηφιακή υπηρεσία, ο (Όμιλος) HHG επιβεβαιώνει την ηγετική του θέση και την πρωτοπορία του στον κλάδο της υγείας, για ακόμα μία φορά, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της ψηφιακής τεχνολογίας και την εφαρμογή της τηλε-ιατρικής. Προσφέροντας υπερσύγχρονα ψηφιακά εργαλεία στην υπηρεσία των ασθενών, ο Όμιλος κάνει πράξη το όραμά του για την ανάπτυξη της ιατρικής περίθαλψης στην Ελλάδα σύμφωνα με τις υψηλότερες διεθνείς προδιαγραφές με την πεποίθηση πάντα ότι η υγεία είναι δικαίωμα όλων όπου κι αν βρίσκονται.
Η «Digital Clinic» δημιουργήθηκε από τον Όμιλο HHG σε συνεργασία με τον Όμιλο Mehiläinen, τον μεγαλύτερο όμιλο υπηρεσιών υγείας στη Φιλανδία.
Περισσότερες πληροφορίες στο site του Digital Clinic:
https://www.digitalclinic.gr/el/
Η εφαρμογή Digital Clinic είναι διαθέσιμη για κινητές συσκευές iOS και Android.
Κατεβάστε την Εφαρμογή για iOS Κατεβάστε την Εφαρμογή για Android
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ DIGITAL CLINIC
Τι κερδίζω χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Digital Clinic;
Με την εφαρμογή Digital Clinic έχετε άμεση και οικονομική πρόσβαση σε ιατρό χωρίς μετακινήσεις και χωρίς να περιμένετε σε ουρές.
Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας της Digital Clinic;
Η Digital Clinic «είναι ανοιχτή»: 8 το πρωί με 8 το βράδυ.
Πού βρίσκω την εφαρμογή Digital Clinic;
Στο App Store για συσκευές Apple ή στο Play Store για συσκευές Android, αναζητώντας την ως Digital Clinic και βλέποντας αυτό το εικονίδιο:
Η εφαρμογή Digital Clinic έχει κάποιο κόστος;
H εφαρμογή Digital Clinic «κατεβαίνει» στο κινητό σας εντελώς δωρεάν. Η επίσκεψη στον ιατρό κοστίζει 15 ευρώ.
Γιατί ζητάμε το ΑΜΚΑ;
- Είναι ο καλύτερος τρόπος για μοναδική ταυτοποίηση (χωρίς λάθη και σύγχυση μεταξύ ασθενών με ίδιο όνομα)
- Όταν ενεργοποιηθούν οι επόμενες υπηρεσίες όπως κλείσιμο ραντεβού, ηλεκτρονική συνταγογράφηση, σύνδεση με τον ιατρικό φάκελο που έχετε στις Κλινικές μας θα το χρειαστούμε για να σας συνδέσουμε με αυτές τις πλατφόρμες
- Δεν αλλάζει, οπότε δεν χρειάζεται να κάνετε διορθώσεις (σε αντίθεση με το αν ζητούσαμε ΑΔΤ ή κάτι άλλο). Σε περίπτωση αλλαγής της εθνικής νομοθεσίας, θα προσαρμοστούμε.
Γιατί σας ζητάμε τόσα πολλά στοιχεία (διεύθυνση, φύλο, όνομα πατρός, μητρός κτλ.);
- Χρειαζόμαστε όλα αυτά τα στοιχεία για να ανοίξουμε το περιστατικό σας στο πληροφοριακό σύστημα της Κλινικής (τα ίδια στοιχεία χρειαζόμαστε εάν μας επισκεφθείτε σε μία από τις Κλινικές μας ως εξωτερικός ασθενής ή ως νοσηλευόμενος)
- Επίσης είναι αναγκαία πεδία για να μπορούμε να σας τιμολογήσουμε (για τις υπηρεσίες που χρεώνονται)
Πρέπει να κλείσω ραντεβού για να μιλήσω με έναν ιατρό της Digital Clinic;
Όχι, δεν χρειάζεται ραντεβού. Από τη στιγμή που θα μπείτε στην εφαρμογή και θα ξεκινήσετε μία συνομιλία, θα σας απαντήσει ο πρώτος διαθέσιμος ιατρός, το αργότερο εντός 60 λεπτών.
Τι ειδικότητα έχουν οι ιατροί του Digital Clinic;
Οι ιατροί της εφαρμογής είναι Παθολόγοι ή Γενικοί Ιατροί με το κύρος του Ηellenic Healthcare Group (Yγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα, Metropolitan General, Λητώ & Creta Interclinic).
Πώς γίνεται η διάγνωση του ιατρού από μακριά;
Ο ιατρός μπορεί να σας στείλει, κατά την έναρξη της συνομιλίας, ένα δομημένο ερωτηματολόγιο και στη συνέχεια, εάν χρειάζεται, θα σας κάνει συμπληρωματικές ερωτήσεις. Μπορεί να σας ζητήσει ακόμα και να του στείλετε εικόνες με τη χρήση της κάμερας της εφαρμογής (λειτουργεί όπως σε όλες τις άλλες εφαρμογές chat). Αν τα στοιχεία είναι επαρκή θα θέσει διάγνωση και θα σας δώσει οδηγίες. Επίσης, εάν κρίνει, θα σας στείλει φαρμακευτική συνταγή.
Ο ιατρός θα κρίνει εάν μπορεί να σας αντιμετωπίσει ή θα σας παραπέμψει σε ιατρό άλλης ειδικότητας ή γενικά εκτός εφαρμογής (επίσκεψη σε ιατρείο για κλινική εξέταση). Μην δυσανασχετήσετε, είναι για την ασφάλειά σας και την καλύτερη αντιμετώπισή σας. Δεν θα χρεωθείτε για την υπηρεσία απλά θα έχετε χάσει μερικά λεπτά από το χρόνο σας.
Ο ιατρός μπορεί να σας ζητήσει εξετάσεις που απαιτούν τη φυσική σας παρουσία σε εργαστήριο ή σε ιατρείο. Σε αυτή την περίπτωση η συνομιλία θα μείνει εκκρεμής μέχρι να «ανεβάσετε» τα αποτελέσματα στη μεταξύ σας συνομιλία, ώστε ο ιατρός να μπορέσει να καταλήξει στην επιλογή της αντιμετώπισης του προβλήματός σας.
Εάν εξεταστείτε στα εξωτερικά ιατρεία/τμήμα στα Θεραπευτήρια του Ομίλου θα έχετε μία σημαντική έκπτωση.
Τι θέματα μπορώ να συζητήσω μέσω Digital Clinic;
Οι ιατροί της Digital Clinic θα σας δώσουν οδηγίες σε απλά θέματα υγείας που σας απασχολούν, τα οποία μπορεί να αντιμετωπίσει ένας Παθολόγος ή Γενικός Ιατρός. Δεν διαχειρίζονται επείγοντα ζητήματα ή πιο βαριά συμπτωματολογία.
Ο ιατρός και η εφαρμογή σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την επίσκεψη σε ιατρείο ή νοσοκομείο. Οι υπηρεσίες που σας παρέχονται μέσω της εφαρμογής είναι βασικές ιατρικές οδηγίες και μπορούν να καλύψουν απλές περιπτώσεις συμπτωμάτων, που δεν απαιτούν κλινική εξέταση.
Δεν νομίζω ότι το πρόβλημά μου μπορεί να λυθεί εξ αποστάσεως. Μπορώ να κάνω chat γι` αυτό στην Digital Clinic;
Ο ιατρός της digital clinic θα κρίνει εάν μπορεί να σας αντιμετωπίσει εξ αποστάσεως. Εάν σας παραπέμψει, η συνομιλία σας δεν θα χρεωθεί.
Ξεκίνησα ένα ραντεβού στην Digital Clinic αλλά έκλεισα την εφαρμογή γιατί έπρεπε να κάνω κάτι άλλο. Μπορώ να ξαναμπώ;
Ναι, μπορείτε. Ανοίξτε την εφαρμογή και στην κεντρική οθόνη θα βρείτε όλες τις εκκρεμείς συνομιλίες σας. Μπαίνοντας στη συνομιλία, μπορείτε να συνεχίσετε το διάλογό σας με τον ιατρό μας. Εάν ο ιατρός σας στείλει κάποιο μήνυμα, ενώ δεν βρίσκεστε στην εφαρμογή, θα λάβετε ηχητική και οπτική ενημέρωση, αρκεί να έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας στα σχετικά πεδία, όταν σας ζητηθεί.
Έχω μιλήσει με ιατρό και θέλω να μιλήσω ξανά μαζί του/της. Μπορώ να το κάνω;
Κάθε φορά που θα χρειαστείτε ιατρό, θα σας απαντήσει ο ιατρός που εφημερεύει εκείνη την ημέρα και ώρα.
Ο ιατρός αργεί να μου απαντήσει, τι πρέπει να κάνω;
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας σας με τον ιατρό, μπορεί να υπάρχουν διαστήματα όπου ο ιατρός ετοιμάζει ένα παραπεμπτικό για εσάς ή μιλάει ταυτόχρονα με άλλον ασθενή. Δεν πρέπει να ανησυχήσετε, μπορείτε να συνεχίσετε τις ασχολίες σας και όταν ο ιατρός σας στείλει μήνυμα, η εφαρμογή θα σας ενημερώσει για να μπείτε και να συνεχίσετε το διάλογο.
Δεν πρέπει να επιλέξετε την εφαρμογή για επείγοντα θέματα, καθώς οι ιατροί δεν θα είναι άμεσα διαθέσιμοι για να απαντήσουν μόλις ρωτήσετε κάτι. Μπορεί να χρειαστούν μερικά λεπτά αναμονής.
Μπορεί ο ιατρός να μου γράψει παραπεμπτικό για εξετάσεις;
Ο ιατρός, εάν το κρίνει απαραίτητο, θα ζητήσει κάποιες απλές εργαστηριακές εξετάσεις για να τον βοηθήσουν στη διαγνωστική διαδικασία. Θα σας στείλει το παραπεμπτικό για αυτές τις εξετάσεις στην οθόνη του κινητού και η συνομιλία σας θα ολοκληρωθεί όταν επιστρέψετε με τα αποτελέσματα των εξετάσεων (τα ανεβάζετε ως φωτογραφία). Ο ιατρός έχοντας και αυτές τις πληροφορίες θα αποφασίσει τα επόμενα βήματα. Ακόμη και τότε, μπορεί να σας παραπέμψει σε ιατρό για κλινική εξέταση. Δεν θα λάβετε διάγνωση και θεραπεία και δεν θα χρεωθείτε για το χρόνο που διέθεσε ο ιατρός στην εφαρμογή.
Αν ο ιατρός μου ζητήσει εξετάσεις, μπορώ να τις κάνω στις Κλινικές του HHG;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε τις εξετάσεις στον όμιλο HHG ((Yγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα, Metropolitan General, Λητώ & Creta Interclinic), θα έχετε έκπτωση 30% στον ιδιωτικό τιμοκατάλογο, επιδεικνύοντας το κουπόνι που σας έχει σταλεί μέσω της εφαρμογής. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε οποιοδήποτε ταμείο των Κλινικών μας. Από την έκπτωση αυτή, εξαιρούνται οι μοριακές εξετάσεις.
Μπορώ να κλείσω ραντεβού με ιατρό ή τμήμα σε θεραπευτήριο του HHG;
Προς το παρόν δεν είναι εφικτό να κλείσετε ραντεβού με ιατρό στο ιατρείο του ή σε κάποιο από τα Θεραπευτήρια του ομίλου Hellenic Healthcare, μέσω της εφαρμογής, αλλά ετοιμάζουμε αυτή τη δυνατότητα και σύντομα θα μπορέσετε να την αξιοποιήσετε. Το ίδιο συμβαίνει και με τον προγραμματισμό εξετάσεων. Για να κλείσετε ραντεβού θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τα Τμήματα των Κλινικών μας.
Ο ιατρός της Digital Clinic μπορεί να δει τα αποτελέσματα των εξετάσεων μέσω διαδικτύου;
Αυτή τη στιγμή το σύστημα των Κλινικών με τις απαντήσεις των εξετάσεών σας, δεν είναι συνδεδεμένο με την εφαρμογή και ο ιατρός δεν μπορεί να τα δει απευθείας, αλλά εργαζόμαστε για να το επιτύχουμε σύντομα. Εσείς όμως, μπορείτε να στείλετε τα αποτελέσματα, φωτογραφίζοντάς τα μέσω του chat.
Έχω διάφορα συμπτώματα που μπορεί να αφορούν πολλούς ιατρούς. Μπορώ να τα καλύψω σε μια επίσκεψη στην Digital Clinic;
Στην Digital Clinic μπορείτε να συζητήσετε με τον ιατρό κάθε σύμπτωμα που σας απασχολεί και εκείνος θα σας κατευθύνει είτε κάνοντας διάγνωση και προτείνοντας την κατάλληλη θεραπεία είτε παραπέμποντάς σας σε πιο κατάλληλο ειδικό.
Κάνει και για παιδιά η Digital Clinic;
Όχι, αυτή τη στιγμή εξυπηρετούμε μόνο ενήλικα άτομα (18 ετών και άνω).
Όταν προσθέσουμε την ειδικότητα του Παιδιάτρου στους ειδικούς της Digital Clinic θα το μάθετε, καθώς θα εμφανιστεί ως ξεχωριστή υπηρεσία στη λίστα παρεχόμενων υπηρεσιών.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το δικό μου app για να συζητήσω πρόβλημα υγείας ενός άλλου ατόμου;
Όχι, η εγγραφή του ατόμου ως χρήστη είναι αυστηρώς προσωπική. Ο χρήστης πρέπει να επικοινωνεί με τον ιατρό μόνο για δικά του θέματα, καθώς οι πληροφορίες που έχει ο ιατρός στη διάθεσή του, όπως ΑΜΚΑ, ηλικία και τηλέφωνο αφορούν αυτόν με τον οποίο συνομιλεί. Επίσης για λόγους προστασίας ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (GDPR), η εφαρμογή θα έπρεπε να διασφαλίζει ότι ο χρήστης έχει την έγγραφη συγκατάθεση του άλλου ατόμου για να συζητάει θέματα υγείας που τον/την αφορούν, κάτι που δεν μπορούμε να έχουμε ψηφιακά αυτή τη στιγμή.
Είναι ασφαλή τα δεδομένα μου όταν χρησιμοποιώ την Digital Clinic;
Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά μέσα για τη διασφάλιση των δεδομένων που μοιράζεστε μαζί μας και έχουμε φροντίσει να ικανοποιούμε πλήρως τις απαιτήσεις της νομοθεσίας σχετικά με την προστασία των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων.
Υπάρχει δυνατότητα για video-conference;
Έχει επιλεγεί ο γραπτός διάλογος (chat) και η αποστολή φωτογραφιών όπου απαιτείται για τις συνομιλίες ασθενών - ιατρών. Δεν υπάρχει δυνατότητα κλήσης ή βιντεο-κλήσης.
Μπορεί να μου ανανεώσει συνταγή ο ιατρός από την Digital Clinic;
Ο σκοπός ύπαρξης αυτής την εφαρμογής δεν είναι αυτός. Ο ιατρός που θα επικοινωνήσει μαζί σας θα συνταγογραφήσει φάρμακα που αφορούν τα συμπτώματα που σας απασχολούν τη στιγμή της επικοινωνίας σας και δεν θα πρέπει να αφορούν χρόνιες παθήσεις και λήψη φαρμάκων που αποτελούν μέρος μακροχρόνιων θεραπειών και επαναλαμβανόμενων συνταγογραφήσεων. Εάν υπάρξει τέτοια υπηρεσία στο μέλλον, θα τη δείτε ως ξεχωριστή υπηρεσία στη λίστα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης με χρήση ΕΟΠΠΥ;
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης με χρήση ΕΟΠΥΥ από τους ιατρούς της εφαρμογής DIGITAL CLINIC. Θα σας ενημερώσουμε όταν αυτό αλλάξει.
Μπορώ να πάρω άδεια για λόγους υγείας μέσω Digital Clinic;
Όχι, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Τι μου κοστίζει μια επίσκεψη μέσω Digital Clinic;
Η επίσκεψη και συνομιλία με ιατρό κοστίζει 15 ευρώ.
Αν δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει ο ιατρός, θα πάρω τα χρήματά μου πίσω;
Πριν την έναρξη της συνομιλίας θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε ότι αποδέχεστε την χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας με το ποσό που αναλογεί στην υπηρεσία. Τότε γίνεται δέσμευση του ποσού. Στην περίπτωση που ο ιατρός σας παραπέμψει αλλού, δεν θα χρεωθείτε για το χρόνο του ιατρού και το ποσό που έχει δεσμευθεί από την πιστωτική σας κάρτα στην έναρξη της συνομιλίας θα αποδεσμευθεί.
Καλύπτεται από το ταμείο μου η Digital Clinic;
Η εφαρμογή της εφαρμογής Digital Clinic είναι κάτι εντελώς νέο για τα ελληνικά ασφαλιστικά δεδομένα, επομένως θα πρέπει να περάσει κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα μέχρι να συμβεί κάτι τέτοιο. Κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση.
Παίρνω απόδειξη για τις υπηρεσίες της Digital Clinic;
Η πληρωμή για τις υπηρεσίες της Digital Clinic γίνεται με πιστωτική κάρτα. Αυτό εξασφαλίζει τη διαφάνεια της συναλλαγής που απαιτεί το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών, στο πλαίσιο του οποίου λαμβάνετε, στο email που έχετε δηλώσει, το σχετικό τιμολόγιο.
Έχω παράπονα ή απορία για το app. Πού μπορώ να απευθύνομαι;
Εάν έχετε κάποιο παράπονο ή απορία σχετικά με την εφαρμογή μπορείτε να επικοινωνήσετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ή στη τηλέφωνο 210 686 7235.
Έχετε εμπειρία σε εφαρμογές τέτοιου είδους;
Η εφαρμογή Digital Clinic δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον όμιλο Mehiläinen, τον κορυφαίο όμιλο υπηρεσιών υγείας της Φινλανδίας, ο οποίος διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη και την παροχή ψηφιακών ιατρικών υπηρεσιών, έχοντας εξυπηρετήσει από το 2017, πάνω από 700.000 ασθενείς. Οι εφαρμογές (Apps) της Mehiläinen έχουν λάβει τις υψηλότερες αξιολογήσεις του κλάδου στα App stores και το Net Promoter Score (NPS).